10 mars 2012

En vårbukett - Påskbukett...

Ett vårkort, ett Påskkort så här på lördagen. 
Hade hoppats på varmt väder i helgen men här är det kyligt och lite ruggigt. Så jag har varit inne mesta delen av dagen och lekt med tulpanerna och några ägg och fjädrar.
De där iittala-skålarna jag har...de är inte äkta, de är kopior köpt för 62 kronor! Det tycker jag är helt överkomligt och då passade jag på att köpa flera färger.

Inatt drömde jag så jag var helt tröttkörd när jag vaknade! Jag drömde att jag skulle lära Magnus Ugglas häst att hoppa!!!! Heltokigt! Så för att göra det sprang jag före och visade hästen genom att hoppa över hindren (det var små murar) och efter kom Uggla fastklamrad på hästen. Både Uggla och hästen fattade lika lite och jag förstår inte varför, för jag hoppade så bra..." ja jisses.... :)

8 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

OJOJ,,,,,vilken dröm :)
Men underbar bild,,,,,,,verkligen,,,du är riktigt duktig :)
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Chokladvillan 1910 sa...

Haha vilken upplevelse !!! Uggla...
Superfin bild som vanligt !
Kram Anki

Johanna Stålros sa...

Ljuvlig!!!! Kram

samson sa...

Otroligt vilka konstiga drömmar man kan ha
härlig bild
ha det så gott
maggan

Laila sa...

Vilken vansinnig dröm!:)) Ibland undrar man varifrån hjärnan hämtar alla infall.
Trevlig helg!/Laila

Nette Cecilia sa...

Underbar bild ,kram nette

lisashus sa...

Din dröm hade nog inget med den vackra påskbilden att göra i alla fall - drömmen låter ju helt surrealistisk - precis så som drömmar kan vara! Så märklig!
Skönt att vara inomhus när det är ruggigt ute!
Själv har jag varit ute och klippt äppelträd precis hela dagen - massor av frisk luft och motion!:)
Lisa

EmmaP sa...

Underbar bild med fina färger! :D

Related Posts with Thumbnails