23 mars 2012

En påskbild kanske?

En bild på lite tulpaner och några pärlor kanske kan fungera som påskbild. Jag tror det, den där gula färgen gör att man förknippar det med påsk den här årstiden. Och så ett litet diskret dunfjun i kontrastrerande kulör.
Vill tacka Er alla för de fina kommentarerna i förra inlägget, det om jag dök upp i tidningen Amelia Vår
Nu är det fredag och snart helg...kanske ska jag fota mer påskbilder ifall ljuset blir det rätta. Tror att jag ska visa en bild på hur det ser ut i rummet där jag håller till när jag gör de här bilderna. Lite stök kan man bjuda på ibland. Vi får se.. 

6 kommentarer:

Janicke sa...

Urtjusigt! Som vanligt.
Tycker inte det stör alls att du lägger in copyn som du gör. Bra idé.

Zinnia sa...

Ditt sätt att använda pärlor lyfter bilden så mycket. Jag tänker på flärd och lyx. Härliga färger på tulpanerna och visst de känns som påsk. Jag önskar dig en härlig helg! Zinnia

bakom berget sa...

Man får liksom en extra stor längtan till påsken när man ser Dina vackra bilder...Suck så fina..
Ha en skön helg nu!
Kram Åsa.

Randi sa...

Jag beundrar inte bara din aldrig sinande kreativitet utan även din uthållighet. Den här bilden är häftig! Kul att du vågar gå utanför det förväntande...alltid spännande att bli överraskad.
Önskar dig en skön helg!
Kram

Rose Garden Malevik sa...

woow,,,,vilken bild,.vilken skärpa :)
å missa nu inte....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

Förra veckan var det 110 fina bloggar
De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Norregård sa...

Hej!!!
Ser att både mamma & jag måste införskaffa Amelia vår:)) Kul!!!

Kram på Dig

Related Posts with Thumbnails