08 mars 2012

En påskbukett - en påskbild!

En påskbukett idag, visar jag! Ja ja...vet att det inte är Påsk ännu på ett tag, men jag älskar att göra såna här foton. Att arrangera, bygga upp bilden och sedan fotografera. Inget hopplock i något bildbehandlingsprogram, utan att göra allt i verkligheten. Det är så roligt att använda sin kreativitet på det här sättet! Påsk och påsk förrästen...att man associerar till påsk beror på äggen, men även färgen tycker jag gör sitt till.
Hoppas att ni som kikar in gillar bilden, men smaken är ju olika.
Naturligt ljus..naturligtvis! ;)

17 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Helt ljuvlig!!!!
Kram

Märit i Mariehem sa...

Vilket finstämt arrangemang! Perfekta färger och former ihop!
Den buketten, och dess följeslagare, skulle man vill ta med sig och sätta på ett bord hemma!

Märit

Märit i Mariehem sa...

Alltså vilja förstås! :-)

livetpålandet sa...

Precis den energi jag behöver idag ! Underbar bild!
Annica

bakom berget sa...

En helt underbar bild! Visst kan man väl se den som en påskbukett, men jag tycker nog främst att den lyser av VÅR. Dina bilder är alltid så vackra.
Ha en fin dag!
Åsa.

stallnilsen sa...

Nydelig bukett :)

Hilsen Lisbeth.

X sa...

Visst är bilden jätte vacker! Men du är oxå en duktig fotograf!

Ha en fin dag/Kram Lussan

lisashus sa...

Oj, så vackert!
Lisa

Hanna sa...

Härlig bukett.
Kram
Hanna

Anita(Anisia) sa...

OH!!!!! :)

Anonym sa...

Det lyser VÅR om din bukett - fint med det gröna glaset! Men pärlorna tycker jag var onödigt(lite för mycket)

margareta

samson sa...

var ett tag sedan jag läste bloggar
vad många fina bilder du har vista
ha det så bra
maggan

Luna Ek sa...

RIKTIGT, RIKTIGT FIN! Pärlorna förstärker.

Zinnia sa...

Urläcker bild. Den pigga gröna äggkoppen kontrasterar perfekt till den ljuvliga och gula buketten. Glamour tillförs av pärlor och glasdroppe. jag önskar dig en skön helg! Zinnia

Chokladvillan 1910 sa...

Bilden är underbar !
Kram Anki

Country sa...

Snyggt stileben!

TrädgårdsPrinsessan - Annika sa...

Underbart bild, vilken glädje och ljus!!

Ha det gott!
Annika

Related Posts with Thumbnails