27 mars 2014

Produktfoto

Jag har fått ett spännande och utmanande fotouppdrag! Produktfoto som ska tas inne i en del av en gigantisk gammal tegelugn där tegel brändes förr i tiden. Idag var jag dit, in i ugnen, och kollade hur det ser ut. Ingen el finns och bara naturligt ljus.
Det är flera stora tunga häftiga och snygga prylar som ska placeras tillsammans så att det ser snyggt ut, helt enkelt. Svårt och roligt samtidigt. Och så enskilda bilder på grejerna var för sig.
Miljön är helt underbar men "lite" svårjobbad kan man verkligen säga.


6 kommentarer:

Meta sa...

Det är väl kul med annorlunda uppdrag. Det blir säkert bra. Skall den rivas senare så det är därför det skall fotas och bevaras???
Ha en fin dag.
kram Meta

MrsUniversum sa...

Fascinerande miljö. Vore den uppvärmd skulle jag kunna tänka mej att ha en arbetsplats på en utvald del. Vilket ljus, vilket färgstarkt rum.

Lottas Fotografi sa...

Oj vilket roligt och utmanande uppdrag! Låter spännande. Det fixar du galant är jag helt övertygad om! :)

Susie på Stjärnarve sa...

Fantastisk miljö, men jag förstår att det tekniskt sett blir utmanande!
Får vi se några bilder sen, eller.....!?

perintä sa...

This photo look's like have an history and i really like the place in my town in Finland i never been seen a place where you can see a tunnel or place like that.

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Men så läckert!

:)

Related Posts with Thumbnails