30 mars 2012

En sån där dag...

Idag är det en sån där dag som man lika gärna skulle kunna vara utan. Humöret är inte på topp, vädret är kallt och blåsigt och.. så fyller jag år... Det är det som gör dagen lite smått deprimerande, tycker jag. Gillar inte att fylla år, det blir värre och värre ju längre tiden går. Och så det där att man måste, bör, förväntas vara glad! Ett skådespeleri som jag inte lägre ställer upp på. Det är nästan hellre så att man borde beklaga att man någonsin blivit född. Ja, just det, ingen bra dag idag. 
Visar ett foto med mörka toner men med färg ändå. Gillar det där dunkla och hur det möter det rosalila.  

10 kommentarer:

Äventyret framtiden sa...

Sagolikt vacker bild! Grattis till den också!:)
Ha det trots allt riktigt bra idag!


Karin

Anette svammlar sa...

Ja, jag tänker inte försöka muntra upp dig, en helt okänd människa i bloggvärlden, :)
Försöker mig på ett Grattis!
och hoppas du får många bra dagar också.
Fina bilder som vanligt!

Chokladvillan 1910 sa...

Usch för måsten...det gör ingen glad ! Hoppas att du får din dag precis som DU vill ha den ;) Vädret går det ju tyvärr inte att göra något åt. Gör vad DU måste & se till att det blir DIN dag på ditt vis ! :D
Jag skippar grattis... Suverän bild, den gillar jag !
Håller tummarna att det blir som du vill ;)
Kram Anki

Unknown sa...

Men oj, kära nån, det var ju ingen bra dag! Men du, GRATTIS i alla fall. Att bli äldre är väl så där, åtminstone om man stirrar sig spegeln... men rätt skönt ändå att bli lite klokare och mer erfaren för varje år, ändå... tycker jag...
Ha det nu så gott det går idag och tack för alla dina vackra bilder som är sååå inspirerande,
Charlotta

Rut och Signe sa...

Se så, inte deppa över födelsedagen. Ta och gör något som bara du vill och gör dagen till din egen som bara du bestämmer över! Själv fyllar jag på julafton, hähä. Inte så roligt det heller att få till något bra av, så nu för tiden fyller jag inte år alls utan firar bara jul. Rätt skönt det också faktiskt.

Ha en skön egen dag idag! Marie

Hanna sa...

Ha en fin helg!
Kram
Hanna

Hillevi sa...

Vet, du... på mitt jobb är vi 17, 20, 40, 50, 60... jag tycker att det är så fascinerande med ansiktens olika uttryck i de lika olika åldrarna och ser bara vackert däri. Lika vackert som din molokna bild! Lev dagen!

Lottas Fotografi sa...

Grattis i alla fall. Födelsedagen borde få firas precis som man vill och respekteras av andra. Förstår lite hur du menar. Hoppas det blev en bra dag tillslut!
//Lotta

Janicke sa...

Hoppades komma på nåt klurigt men går bet. Beklaga en födelsedag? Nä, det kan jag ändå inte förmå mig till. Lev väl så gott det går!

Anonym sa...

Hoppas en solstrimma letar sig in till dig idag. Ja, man får många tankar ju mer åren går. Och livet är som en berg och dal bana. Det går upp och ner. Där nere är det svårt att tro att man ska ta sig upp igen. Men rätt var det är så är man där igen, uppe!!! Önskar dig en så fin dag som tänkas kan.
Kram Marita i Björkhagen

Related Posts with Thumbnails