12 januari 2012

Sommaren är underbar!

Tänk att det verkligen kan vara så här underbart på sommaren! Och att det måste till en kall och mörk vinter för att man verkligen ska uppskatta hur härlig den svenska sommaren är.
Det har börjat klia i mina fingrar, i hela min själ faktiskt, efter de här ljusgröna skimrande bladen och de skira färgerna på blommorna. Men det dröjer lääänge ännu, i början av maj försvinner snön här och det är bara att inse att det kommer att ta tid. I väntan på våren kan man alltid titta på sina egna fotografier och inse att det faktiskt kan se ut på det här sättet...även fast det är svårt att inse nu med all snön.

7 kommentarer:

Lottas Fotografi sa...

så ljuvligt det ser ut!
Här vräker regnet ner idag.
Kram Lotta

Dronninghuset sa...

nydelig.
fant bloggen din i går. lagt meg som følger....
elsker de vakre bildene...
hilsen TOVE

trädgårdsdrömmar sa...

Ja å vad man längtar.Hos oss spöregnar det idag och ca7plusgrader.Känns som det är långt kvar.Suck.

MrsUniversum sa...

Jag tycker att tiden till sommaren går rätt fort jag. Dessvärre allt fortare med åren.
Jag längtar mer efter kallsnö än sommar just nu :-)

Vore det sommar för evigt skulle jag nog inte uppskatta den på samma sätt då den väl är här.

Jag förstår dig på ett sätt, själv lever jag litegrann på en del somriga minnen.

Härda ut och titta på ALLA de VACKRA bilder du tagit av din sommarträdgård!!!

Anonym sa...

Vilken underbart drömlik sommarbild!
Önskar dig en trevlig helg.
Marita i Björkhagen

Anette sa...

Visst är det underbart med sommar och det är himla bra med olika årstider så man kan längta, vila och planera lite, innan det är dags igen.

Ha det gott!

Annika Christensen sa...

Särskilt fin är nog sommaren i din trädgård. Skall bli så kul att se på TV till våren.
Ha en skön kväll
annika

Related Posts with Thumbnails