28 januari 2012

Allt som glittrar är inte Guld...

All that glitters ain't gold....
Nej, ja, precis så är det. Det är det man väljer att se som är det man ser...
Idag har jag varit ute och fotograferat...och mådde inte alls bra efteråt.
Jag blev skakis...och fick en liten chock faktiskt...jag var inte alls beredd på vad jag skulle få se när jag klev över den där snöhögen....
Har precis hämtat mig och jag mådde faktiskt illa....både fysiskt och psykiskt illa.
Jag visar bilderna i morgon.
Till dess kan ni lyssna på den här musiken, det är PRINCE. Det var Prince som fick mig att börja lyssna på musik!! Då, en gång för länge sedan, var det han och den han är och den härliga musiken han gör som fick mig att börja lyssna på all slags musik.
Sååå... Prince, den här låten passar precis, både till hur det är nu och till det förra inlägget om det glittrande änglaljuset...

PRINCE "Gold"
There's a mountain and it's mighty high U cannot see the top unless U fly And there's a molehill of proven ground There ain't no where 2 go if U hang around Everybody wants 2 sell what's already been sold Everybody wants 2 tell what's already been told What's the use of money if U ain't gonna break the mold? Even at the center of fire there is cold All that glitters ain't gold All that glitters ain't gold, mmm There's an ocean of despair There are people livin' there They're unhappy each and every day But hell is not fashion so what U tryin' 2 say? Everybody wants 2 sell what's already been sold Everybody wants 2 tell what's already been told What's the use of money if U ain't gonna break the mold? Even at the center of fire there is cold All that glitters ain't gold, no no All that glitters ain't gold, no no There's a lady, 99 years old If she led a good life, heaven takes her soul Now that's a theory and if U don't wanna know Step aside and make a way 4 those who want 2 go Everybody wants 2 sell what's already been sold (Sold) Everybody wants 2 tell what's already been told (Told) What's the use of bein' young if U ain't gonna get old? (Old) Even at the center of fire there is cold (Cold) All that glitters (glitters) ain't gold, no no no no no All that glitters ain't gold Alright All that glitters, all that glitters, all that glitters.. ain't gold

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Nä men nu vill jag ju veta- vad i hela friden var det du såg?!? jaja jag väntar snällt;) Kram Johanna

lisashus sa...

Ja, Prince är en favorit här också
och texten här är ju talande!

Undrar just vilka bilder du fick...!
Lisa

Related Posts with Thumbnails