08 september 2012

Kliar i kamerafingrarna!

Idag kliar det i mina kamerafingrar! Hoppas på soligt väder för jag har planerat en fotografering som kräver det där speciella ljuset. Kommer antagligen ta hela dagen i anspråk eftersom jag använder mig av ljusets olika växlingar under dagen. Det får helst inte blåsa heller och det får absolut inte regna...!
Skulle behövt någon som kunnat ställa upp som modell, en människa i bilden alltså, men nu har jag inte det så jag får försöka klara mig utan. 
Hmm...vi får se vad det blir av det hela. Men nu är jag ivrig att sätta igång, det är saker som ska bäras, flyttas och arrangeras!!
(Bilden gjord i kameran, naturligt ljus) 

3 kommentarer:

Hanna sa...

Ha en fin helg!
kram
Hanna

Lottas Fotografi sa...

Hoppas du fått till de bilder du planerat idag och att vädergudarna varit med dig. Ser fram emot resultatet! ;)
/Lotta

Landliggeren sa...

Du tager nogle helt fantastiske billeder. Så anderledes på den gode måde :-). Glæder mig til at se, hvad der kom ud af dagen.

/Birgitte

Related Posts with Thumbnails