24 maj 2012

Äntligen kom värmen...

Så kom då äntligen värmen! Den härliga värmen! Löven har spruttit ut på bara några timmar känns det som. Det är så underbart och fantastiskt och jag går och tittar och njuter av den skira grönskan. Ogräset frodas också men jag blundar för det, ogräs är också vackert ljusgröna den här årstiden. 
Men jag måste också ta mig tid att sitta inne vid datorn, det är foton som ska skickas iväg tillsammans med en text. Ibland önskar jag att jag kunde dela mig i två.  

7 kommentarer:

Nora sa...

Vilken underbar bild! Visst är det härligt nu, man skulle vilja "frysa" tiden lite så man hinner njuta ordentligt också!

lisashus sa...

Så härligt att sommaren har kommit till dej också! Nu har du allt det ljuvliga kvar och säkert kommer allt att explodera nu i en väldig fart!

Ljuvlig bild med försommargrönskan som tar sats!
Ha sköna och njutningsfulla dagar!
Lisa

Märit i Mariehem sa...

Så fina försommarfärger! Härligt att hela landet tycks ha fått det här sköna vädret! Måtte det stanna ett bra tag!

Anette svammlar sa...

Så vackert!

Lyckans Smed sa...

Ja visst är det underbart, nu när här äntligen exploderat o sommaren kommit?!

Lottas Fotografi sa...

Du bor så underbart vackert! Skönt att ni också fått lite värme. Någon rättvisa ska det väl vara! ;)
Trevlig fredag!

Hanna sa...

så vackert.
Ha en fin pingsthelg.
Kram
Hanna

Related Posts with Thumbnails