14 april 2012

Hjärtat i skogen...

Idag har jag varit i skogen. En underbar vårvinterdag. Lite kallt i luften men solen värmer med sina varma vårstrålar. Plötsligt såg jag ett hjärta på en björk. Hjärtat i skogen...
1/320 sek, bländare 5.6, 400 mm, ISO 200, Manuell inställning. 

Hjärtat i skogen... ja det är Ella. Som följer mig vart jag går. En underbar labrador!
1/1000sek, bländare 5.6, 400 mm, ISO 200, Manuell inställning.
(här skulle jag ju gladeligen kunnat lagt ISO i 100 och dragit ner slutartiden, men hann inte) 

7 kommentarer:

skogsnuvan sa...

Så fin hon är och så blank och tjustig. Fint att ha en sådan vän

RunoTalon Sari sa...

So många fina, fina bilder du har här. Tack :)

Wenche sa...

Mycket vackert!

Nette Cecilia sa...

Så härlig bild på hunden ,hjärtat i skogen också fint ,kram Nette

Laila sa...

Fin hund och fin bild!
Tror att Ella skulle gilla att umgås med vår Tim - han är respektfull och artig när det gäller tikar, inbjuder till lekfull dragkamp om pinnar och lånar ut bollar.
Antar att du har fint vårväder - här blev det vinter idag igen...
Ha det gott!/Laila

Janicke sa...

Åhhhhh säger jag bara, vill krama krama.
Lyllis du som har så underbara vovvar.

Anonym sa...

Åh, vilka fina bilder!!!
Har sett på Trädgårdstoppen i kväll. nu ser jag fram emot nästa söndag :)
Marita i Björkhagen

Related Posts with Thumbnails