16 september 2014

Detalj i växthus

Växthus är en glädje både för växter och människors sinnen. Att låta fantasin ta plats bland plantor och estetiken frodas tillsammans med de gröna...
sitter och försöker skriva samtidigt som den bedårande söta jättebusiga labradorvalpen Allis skuttar runt i rummen. Är det någon som har tips hur jag ska få henne att sluta bita de vuxna hundarna?? De vuxna säger inte ifrån, de gnyr och skriker av smärta men lilla Allis skiter i det och fortsätter bita. Och så är matte där och försöker få henne att fatta att hon inte ska bita dem. Krokodilen Allis. Smart, söt och mattes lilla älskling!
Visar en bild på ljuskronan som hänger i växthuset.

    

2 kommentarer:

hesan sa...

Har det problemet med Ville också, han biter den store något å in i... vissa stunder. Oftast är det när han är full av energi och den store vill vila. Jag har tagit tag i honom ordentligt, ruskat nackskinnet och morrat till.. då håller han sig en stund, annars delar jag på dom..
Helena.

skogsnuvan sa...

Jag skulle egentligen plockat in mina blommor i växthuset alltså pelargonerna och fuxiorna och andra inneblommor. Dom kan få stå ett tag där innan dom måste in i huset.
Min bror har just fått hem sin labradorvalp men han bits inte. Så söt men busig.

Related Posts with Thumbnails