22 maj 2014

Fynd!

När jag åkte vägen runt sjön såg jag en skylt där det stod att det var gårdsloppis. Stannade för att se vad det var som skulle säljas. Hela gården har blivit såld och nu skulle gården tömmas på grejer. Jag letade inte efter något speciellt men kände på mig att det här var ett ställe att fynda på.
Och mycket riktigt: första fyndet lät inte vänta på sig: trädgårdssoffor från Byarums bruk i utmärkt skick för 500 kronor!!
Nu har de flyttat hem hit och hittade sin plats direkt. Jag gjorde även fler, större, fynd, helt makalösa faktiskt! Mer om det berättar jag senare.


9 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

WAAO vilket fynd - och så snyggt hos just dig !
Grattis !
Ha det så gott !
Kram/Isa

Norregård sa...

Wiiiieeee, lyckliga Dig:)))

Ha det bäst!
Kram M

Hans sa...

Tjusiga soffor! Vilket fynd, de passar bra hos er.

Ha det gott!

linnea-maria sa...

Men jösses vilket klipp!! De passar alldeles ypperligt hos dig :D

Trädgårdstoken sa...

Vilket klipp! Grattis! Superfina.

/Mia

skogsnuvan sa...

Just sådana jättefina Nu har du gjort ett klipp minsann

Anonym sa...

Å jösses! Det är ju bara en dröm att få "ramla över" så vackra soffor på en loppis. Å vilket pris sen. Gratulerar till denna vinst. Du kommer känna Dig glad varje gång Du ser dom...../ Agneta i Karlstad

Trädgårdsflum, Ewa sa...

Oj vilket fynd! Helt otroligt! Blir avis!
Har själv i alla pr velat ha en oarkbänk, en riktig en.

Ha det gott! :)

an angel at my table sa...

Alltså man blir gröna av avund!!! Wow vilket fynd grattis! Vilka fina bilder du har på din blogg du har verkligen ögat för en vacker bild och stora photoshops talanger.
Allt gott Mari

Related Posts with Thumbnails