30 juni 2012

En buss kommer lastad!

Idag har jag haft trädgårdsbesök. Långsele Trädgårdsförening har varit här. En hel buss med en massa härliga trädgårdsintresserade människor. Så roligt att det finns fler än jag som gillar trädgård och så är det kul att få visa upp sin egen trädgård också.
Morgonen började med blåst och regn...suck tänkte jag. Men så gick jag ut i växthuset innan besökarna skulle komma och tände upp i vedspisen och lade fram paraplyet...och faktiskt det fungerade, det slutade blåsa och solen kom fram och det blev en riktigt härlig sommardag.
Tack för besöket! :) 

5 kommentarer:

Lyckans Smed sa...

Det var alltså din förtjänst att det sken upp och blev sol; tack! B-)
/*

Lottas Fotografi sa...

Vilken härlig dag, att få visa upp sin trädgård i äkta svenskt sommarväder. :) Där hade jag velat vara med! Men det är lite väl många mil för en tur över dagen....
Ha det gott!

Lyckans Smed sa...

Jag skulle dock gärna komma förbi, men har ingen skjuts för tillfället, så det får bli senare.
B)

G:a Affären sa...

Hade mer än gärna varit en av trädgårdsbesökarna! Men det är inte säkert jag hade tagit bussen därifrån sedan...
Trevlig helg!
Cia

Susie på Stjärnarve... sa...

Visst är det underbart kul att få besökare som är intresserade! Fast ibland kan det bli lite för mycket av det goda...så i år har jag ingen visning förrän i augusti. Om trädgården är i skick då förstås!

Related Posts with Thumbnails