09 mars 2012

Påskbild!

Idag visar jag...en till påskbild! Pip piiip...några ulliga gulliga gula små kycklingar ligger i sitt lilla lilla bo. Eftersom jag inte har några levande små kycklingar så använder jag det här konstgjorda påskpyntet.
Jag tycker att rosa och ljusblått passar så fint tillsammans. Och så toppade jag med lite solgult ovanpå det.
Vad roligt med alla kommentarer på mitt förra inlägg, påskbuketten!!
Någon tyckte att pärlorna blev lite för mycket. (och jag hade faktiskt mina funderingar kring det när jag fotade men jag gillar ju krusiduller så det blev det fotot jag visade. Jag har ju foton utan pärlor också och ännu mer enkla.)
Medan andra tyckte att pärlorna förstärkte bilden.
Det är sånt som är så roligt tycker jag, med dessa kreativa kommentarer som får en att tänka till och kanske tänka i nya banor! Tackar tackar.
Jag har börjat köra ett inlägg varje dag nu, i alla fall fram till Påsk... ;-)

5 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

ja smaken är som baken..ler...härliga vårbiler du arrangerar...kramis semlan

Ranunkel i rabatten sa...

Plutt!

lisashus sa...

Här levererar du den ena vackra påskbilden efter den andra och pärlor eller ej - det är väl en smaksak! Jag tycker de passar i dina bilder.
Och du har alldeles rätt - du har ju gjort väldigt många bilder UTAN pärlor!:)

Lisa

Randi sa...

Vilken kul idé...gillar din styling!

Judy at GoldCountryCottage sa...

Beautiful little sweet thing. Colors are bright and beautiful. Thanks, Judy

Related Posts with Thumbnails