19 januari 2012

Det underbara ljuset!

Vinterns eftermiddagar har sådana underbara färger ibland. Orange-rosa-lila, det ser ut att vara varmt men så är det inte. Snön avslöjar att det egentligen är kallt. Det är underbart med dessa färger! 

Diset i luften fångar ljuset så bra.

Här står den äldsta labben, Gina, och njuter av ljuset. Hon har precis vänt på huvudet för att se att matte fortfarande är kvar på samma ställe. Hon är min skugga, vill inte lämna mig en enda minut...både hon och jag vet att vi inte har så lång tid kvar tillsammans. Hon sover tillsammans med mig i sängen också. 
Gina och Ella i det underbara ljuset! 

8 kommentarer:

Lottas Fotografi sa...

Håller med, underbart ljus! Så vackra bilder.
Kram Lotta

Viola_T sa...

Hot winter!

Trädgården på Höjden... sa...

Det ser ut som himlen glöder. Vackert.

Hälsar Åsa

bloggernefa sa...

ååååh så vackert. Det vil jeg gerne gemme på pinterest. Vil det være OK?
hej från
Eva

stallnilsen sa...

Nydelige bilder, lyset er vakkert nu når sola e kommet på himmelen, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth ;O)

samson sa...

härliga bilder
ha det så gott
maggan

Annie sa...

Vackra bilder och vackra men tragiska ord.

Norregård sa...

Så vackert men sorgligt....Svårt att sätta ord på så vackra bilder..

Jack sover hos mig, kan inte ens tänka på den dagen vi inte har så mycket tid kvar tillsammans & han är bara drygt 4....

Kram M

Related Posts with Thumbnails