21 december 2010

Vad jag blir glad idag!

Jag blir så glad!!! Det här fotografiet, Väntan, har blivit en bubblare i fototävlingen Veckans Bild  på bloggen hos den professionelle naturfotografen Terje Hellesø. Det är ju inget naturfoto direkt så det gör ju det hela lite extra intressant, för mig. Jag har blivit bubblare hos honom en gång tidigare, då med en bild på motorhuven på en bil och en himmel.
Det här gör ju min dag! Känns härligt att folk gillar mina bilder. Nu blir jag ju extra inspirerad igen, och det kan verkligen behövas.
Tack för det!

11 kommentarer:

Lisas torp sa...

Grattis till uppmärksamheten! Jag är inte förvånad!!:)
Lisa

Love Your Homes sa...

Är inte förvånad Boije, det är något sagolikt i din värld.....Ha en fin jul och klappa på dina sessor lite från oss!

Norregård sa...

Grattis!! Vilken julklapp;o)
Den är du så värd, så vackert!!!

Julkramar Malin

slottsträdgårdsmästaren sa...

Vad kul! Grattis. Dina bilder är verkligen fina och du är en duktig fotograf.

MrsUniversum sa...

Jag har den äran att gratulera! Bilden är verkligen suggestiv, ja inte bara den av dina bilder som du visar för övrigt...

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Hej!
Kul när man får en sorts erkännande, sånt förgyller verkligen vardagen!

Kul att du skriver om dina julkort. Jag har förberett ett julkortsinlägg om vikten av att välja rätt kort till rätt tillfälle:-) det dyker väl upp här så småningom:-)

Ha det gott W! Kram H.

Vita rosor och förgätmigej sa...

Jag tycker att varenda bild du tar är ett mästerverk så jag är inte ett dugg förvånad ;0). Grattis!

Anna

Skogslyckan sa...

Då kanske du förstår varför en annan alltid skriver en massa positivt om dina bilder när man tittat in här. Grattis!
Kram Pia

Unknown sa...

Jättekul,,
att få lite respons på det man gör.
Tycker bilden är ovanlig....vet inte riktigt vad jag får för känsla av den....jo, ...tänker på sandstormar...lustigt va? Och den blanka gröna färgen på gardinen är helt sagolikt vacker.
Ha det bra!
Camilla

Mina Gouldsamadiner sa...

Du tar fantastiska bilder.Du har verkligen öga för det där extra.Brukar titta in här för att njuta av dina bilder och ditt fantastiska hem.

Elisa Day sa...

Grattis! Jag är inte förvånad, älskar dina magiska bilder. Kram

Related Posts with Thumbnails