31 december 2013

Gott Nytt År!

Ett fanomenalfantastiskt fint nyår önskar jag alla som läser min blogg, och ser mina bilder naturligtvis. Det har blivit mer och mer att jag prioriterar bilderna, på bloggen, yrkesmässigt och privat. Bilderna är alltid där, vare sig jag vill Se eller inte.
Så ett Gott Nytt Bildår önskar jag Er alla; öppna era sinnen och Se vad som egentligen finns mitt framför era ögon!
Och så till sist till alla fyrverkeriälskare: tänk på våra fyrfota vänner som inte delar ert intresse för skarpa smällar; hundar, hästar i sina stall och kor som inte fattar vad som händer; inte så smart att smälla av fyrverkeri över stall och ladugårdar...


9 kommentarer:

Meta sa...

Önskar dig det samma och en så vacker bild du har gjort.
På återseende 2014
Kram Meta

Berit sa...

Jag önskar dig en härlig avslutning på året, men mest av allt önskar jag dig ett fantastiskt, enastående och lyckligt år 2014!!!

skogsnuvan sa...

Gott nytt år till dig och det ska bli roligt att följa ett nytt fint år med dina bilder. Bilderna inspirerar mig mycket även om jag inte kan ta ens i närheten så fina bilder men bilder gör bloggen mer lättläst och ger så mycket. Kram på dig. Här ska det inte skjutas några raketer för vi har hundar här som inte alls gillar sånt.

Lotta sa...

Jag vill också önska dig ETT RIKTIGT GOTT NYTT bild-ÅR. Det är alltid så roligt att titta in hos dig och njuta av dina vackra bilder.
Kram Lotta

Carita och Bertel sa...

Gott Nytt År , hoppas att få se mera av dina fin bilder. /Carita

Lottas Fotografi sa...

GOTT NYTT ÅR!!! Tack för alla fina bilder under året som gått!

Janicke sa...

Tack!
Jag önskar dig det Godaste för det Nya Året. Fortsatt framgång för ditt fenomenala fotograferande och att allt blir väl med dig och din familj. Inklusive de underbara fyrfotade, förstås!

thosy sa...

d2w22i3k65 v4x72n8b88 f6q78q8r11 i1t04u3x18 l1m97r9w73 y1o23b2q92

teytheigh sa...

d5i46s7q27 x1e58f0f86 g5b83v9j42 z5q04y7h18 w7a96y6j49 q3a25m2j37

Related Posts with Thumbnails