21 maj 2013

Pia...

Visar några bilder på min älskling Pia idag. Hon har blivit 9 månader nu och är riktigt stor. Men man ska inte låta lura sig och tro att hon är vuxen, hon är fortfarande valp och kommer att vara så en tid till.
Visst är hon fin?! :)


Jag är glad att jag tagit så många bilder på henne under uppväxten för attans vad tiden rusar iväg!


Här hos mig är det varmt och regntungt ute och jag kan faktiskt nästan höra hur allt växer explosionsartat. Bilden av hundarna som springer över bron in i det underbara guldljuset tog jag nu i helgen som var. Det var en magisk kväll en av årets bästa.





7 kommentarer:

Veronica sa...

Vilken fantastisk bild !!! Mycket vacker!

Norregård sa...

Ljuvlig är bara förnamnet på din vackra Pia!! Bilderna är fantastiska som vanligt...:))

Kram på Dig//M

vitadrömmarobusigabarn sa...

Vackra bilder!!
ha en fin dag
kram tina

Lotta sa...

Verkligen fina hundbilder....vi hade också en hund som hette Pia en gång...Jag har just tagit in vårt stora blötdjur och försökt toka av det mesta.... Varmt, kvavt och duggregn även hos oss - ett ypperligt växtvädet med andra ord.
Ha det gott.
/Lotta

lisashus sa...

Så underbart fin hon är och vilka ljuvliga bilder!
Ja, vilka dagar och kvällar vi har haft!
Lisa

skogsnuvan sa...

ja visst är hon fin alldeles underbart fin.

fsmilla sa...

Kompliment für diese wunderschönen Hunde....
LG Smilla

Related Posts with Thumbnails