08 april 2013

Min Hemsida Boije Photography!

Nu är den uppe, min hemsida!
Jag har inte stuckit ut näsan utanför dörren på hela helgen, har jobbat med utställningsbilderna, gjort hemsidan och printat ut visitkort. Arbetade 15 timmar på lördagen och 15 timmar på söndagen, i ett streck. Har klart 64 foton fördelat att visas digitalt på de tre olika utställningarna i Bräcke, Gällö och Kälarne.
Nu återstår titellista, numrering och informationsblad.
Vernissage på Bräcke bibliotek måndag 15 april klockan 18-19.
Klicka på bilden för att komma till hemsidan BOIJE PHOTOGRAPHY.

8 kommentarer:

lisashus sa...

Grattis och lycka till! Jag har verkligen "hejat" på dej och är övertygad om att du kommer att lyckas! Jag ska genast gå in och se din hemsida!
Lisa

lisashus sa...

Nu har jag sett din hemsida! Åh, så härligt att kunna se alla dina utvalda bilder såhär! Man blir alldeles stum - "bildfreak" som jag är! Imponerande!
Lisa

Luna Ek sa...

Ser jätteproffsigt ut rakt igenom! Lycka till!
Luna

Lottas Fotografi sa...

Din hemsida är mitt i prick! Så bra! Lycka till med utställningarna. De kommer göra succe, det är jag säker på! Önskar att jag också hade möjlighet och tillräckligt med kunskap att jobba med foto på ett eller annat sätt. Det är i alla fall en dröm och drömma ska man! :)

ulla laiho sa...

Lycka till! Bilderna på din hemsida är mycket vackra!

skogsnuvan sa...

Vilken fin hemsida. Du har gjort ett fantastiskt jobb som vanligt och jag önskar att hela mitt hjärta att du blir riktigt känd och tjänar pengar och ära för din förmåga att fotografera och fånga allt på ditt speciella och fina sätt

vitadrömmarobusigabarn sa...

Vilken fin hemsida grattis
Ha en fin dag
Kram Tina

Janicke sa...

Snyggt!
Lycka till med allt.

Related Posts with Thumbnails