13 april 2013

Fotoutställning!

Välkomna att komma och Se!


8 kommentarer:

Anette sa...

Oj! vad jag önskar att jag kunde.

Märit i Mariehem sa...

Önskar dig lycka till med utställningarna och hoppas att många besökare kommer för att beundra dina vackra foton!

Lottas Fotografi sa...

Jag önskar så att jag bodde närmare och hade möjlighet att komma och titta och njuta av dina underbara bilder :)
Lycka till!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Lycka till med din fotoutställning! Vilken fin hemsida du skapat=)

Kramar,
Regina

Wenche sa...

Lycka till med utställningen! Har du gjort någon fotobok med dina underbara bilder?

Meta sa...

Vad kul... om det inte varit så låångt bort.
Lycka till i alla fall.
Kram Meta

skogsnuvan sa...

Idag har jag varit till biblioteket i Kälarne och tittat på bildspelet av dina foton. En del har jag ju sett på bloggen men det är klart att dom gör sig bättre i storformat. Å så fint. Vi var flera stycken som bara satt och njöt och tittade och längtade till sommaren.

Janicke sa...

Lycka till!
Vilket underbart foto på "annonsen".
Kan titta hur länge som helst och undra hur du gör. Som så många gånger förr ...

Related Posts with Thumbnails