03 augusti 2012

En besvärjelse...!

Hallå där ute! I det regniga Sverige.
Jag börjar bli less på allt det blöta som faller från himlen! 

Det är dags för en... 

en BESVÄRJELSE! 

Jag sliter mitt hår för regnet slår sönder mina blommor! De ligger platta på marken och håller på att förgås!
Jag vill ha sol, sol sol!!! 

Så nu jäklar kör jag igång!
Bort med alla regnmoln däruppe!! 

Jag manar alla elaka ovädersmoln: bort härifrån!! 

Åhhhh YES! Så där ja! Mmmm.... 

That's all Folks!!
Vad skulle jag ta mig till ifall jag ledsnar på min trädgård?
Jag kanske ska börja spela TEATER!!!! 

14 kommentarer:

Mats Andersson sa...

:))))) hoppas nu det funkar då. Rolig serie! Trevlig helg!

Anonym sa...

Underbart! Tack...nu blir min semester perfekt känner jag!

Anita(Anisia) sa...

:) piękny taniec :)

skogsnuvan sa...

Inge dum ide alls

Hanna sa...

Här har vi vilket kanske tillhör ovanligheten den här sommaren haft ett helt underbart sommarväder idag.
HA en fin kväll.
kram
Hanna

Ranten sa...

Se det var en flott regndans?! Hvis ikke dette hjelper så hvet ikke jeg :)

Tina LjungJohansson sa...

Roooligt med så mkt fina foto på Dej Själv... o ovanligt.. nu bör vädergudarna ha bevekats....

AK. Keramik Form-Design sa...

Hahahaha, tack för det showen. Man behöver muntras upp i det regninga tråkiga vädret. Hoppas och önskar att din icke regndans slår in ^^
så solen och sommaren får en chans och visa sig.

carinaon sa...

Hoppas att det där fungerar! Jag vill också ha sol så att mina blommor ska slå ut. Jag tror på dig!
Carina

Lottas Fotografi sa...

Ja varför inte! :) Men inte tröttnar du på din underbara trädgård! Du kan ju spela teater paralellt med trädgårdsarbete!
/Lotta

lisashus sa...

Ja, det hjälpte ju...!:)
Lisa

Anonym sa...

Knäppis, pucko, mongo, osv.

Louise sa...

Hahaha! Så roligt och så bra resultat! Behöver du mer inspiration till regndanser sök på haka + kivi på youtube!

Louise sa...

äh, slänger in en länk direkt!
http://www.youtube.com/watch?v=tdMCAV6Yd0Y

Related Posts with Thumbnails