13 januari 2013

Ett hjärta...

Ett hjärta till alla Er som hörde av Er och skrev och hade sådan tilltro till att jag nu äntligen startat eget företag inom foto, som jag berättade om i förra inlägget. Det är verkligen guld värt att få den härliga responsen! Ni ska alla veta att utan Er som kikat på min blogg och kommenterat mina bilder under de här åren som jag bloggat så hade jag nog antagligen aldrig vågat ta det här steget. Utan bloggen skulle jag inte vara här där jag är nu. Det är konstigt egentligen, vad en enkel blogg kan förändra ens liv. Det hade jag inte ens kunnat fantisera om då alldeles från början.
Det är underbart att veta att därute i Sverige och resten av världen finns människor som faktiskt tror på mig, det jag gör och mina bilder. Underbart!
Tack! Ett hjärta till Er alla!
Vit löjtnantshjärta, en av mina favoritblommor. 

11 kommentarer:

lisashus sa...

Vilket ljuvligt löjtnanshjärta, det tackar jag för - en favorit för mej också!
Jag tillhör ju en i hyllningskören och önskar också innerligt att du själv också inser din förmåga och talang!


Ha en fortsatt skön söndag!
Lisa

Lyckans Smed sa...

Härligt med sommarbilder o lycka till, Wictoria! Jag är uppvuxen i en familj där mina föräldrar drev eget o vet hur mycket engagemang, tid o jobb det kräver. Fördelen är förstås oberoendet o du verkar ha tänkt igenom ditt beslut noga.

/MalinMatilda

Susie på Stjärnarve... sa...

Gillar också löjtnantshjärta trots att dom egentligen inte passar i min trädgård. Men vadå...kan växter egentligen bli malplacerade!?
Du får hålla oss informerade om ditt företag så vi vet hur det går för dig!!!

Lottas Fotografi sa...

Man tackar för hjärtat! :)
Återigen en underbar bild här hos dig.
Lycka till och håll oss uppdaterade!
/Lotta

Kristina Bonander sa...

Hade inte sett ditt tidigare inlägg men måste ju förståss gå tillbaka och kika.... Grattis till steget! Härligt att du bestämt dig. Att vara sin egen är ju både lite pirrigt och alldeles underbart härligt. Varmt lycka till!

Hälsningar
Kristina

Trädgårdsliv i norr sa...

Grattis och lycka till!
Du tar ju underbara bilder. Den söta talgoxen hemma på min vägg är ett tydligt bevis på det!

/Helena

Bettina Bäck sa...

Roligt! Egen firma, vad kul. Dina foton är så stämningsfulla och fina, det kommer att gå finemang. :-)

Anonym sa...

Måste ju önska Lycka Till jag också! Nettan i Ölsboda (som älskar dina foton och dina berättelser)

Plantebegejstring sa...

SMUKKE, SMUKKE, SMUKKE fotos - jeg er helt uden ord!
Tillykke med dit mod og dine evner ud i fotografering - dem bliver jeg nødt til at følge, for hvor inspirerende!

Så meget begejstrede havehilsner fra
Katinka Raabymagle

Anonym sa...

Måste säga, att med de vackra bilderna du visar på din blogg så trodde jag redan du var egen företagare inom foto!
Grattis och lycka till.
MVH
Veronica

skogsnuvan sa...

Jag har sagt det förut och säger det igen. Dina bilder är magiska inte bara skickligt gjorda utan det är det där lite extra.
Din trädgård är underbar. Jag har sett många fina trädgårdar i Sveriges långa land eftersom jag är så intresserad men din är något alldeles extra, full av fantasi och små varelser. en riktig drömträdgård. Så självklart ska du tro på dig själv och din kraft. Grattis.

Related Posts with Thumbnails