01 november 2012

Hon växer!

Hon växer, min lilla labbevalp Pia! Det är nästan så att jag skulle vilja köra ner hälarna i marken och dra i tömmarna allt vad jag kan för att få tiden att gå långsammare. För det är ju så när man har valp, det är först när man efter några år ser valpbilderna som man verkligen förstår hur underbart det var.
Det är så svårt att leva i nuet, alltid något som ska tänkas på eller planeras. 
När jag skriver det här så kommer jag att tänka att det skulle vara roligt att få byta med hundarna en dag. De får bli matte och jag får bli labbe! :) Så spännande det skulle vara! 
När jag ser tillbaka här på bloggen på alla valpbilderna så ser jag även hur snabbt årstiden förändras. Först var det grönt, sedan gult och nu vitt. Här på bilden är det Pia 11 vecklor, Ella 6 1/2 år och Gina 14 år. Härligare vänner kan man inte ha. 

5 kommentarer:

Lottas Fotografi sa...

Så otroligt fin hon är (och de andra också)! Och snö har du redan ganska mycket ser det ut som. Det gillar väl hundarna?
Kram Lotta

Asta sa...

Så söta allihop. Det är nästan tråkigt så fort den går den där valptiden. Den kunde gott få vara lite längre.

Sabelhagens Olivlund sa...

Hon växer din lilla sötnos! Så fina hundar du har.
Ha det gott.
Kram Maria

Ranten sa...

Hvor stor lille Pia har blitt! Fremdeles liten og skjønn :)

Mats Andersson sa...

Underbara bilder på vacker hund/hundar. Har också tänkt tanken att få byta plats :) Vi hämtar en valp om två veckor :)
Ps. Såg på din länk - men stängde ner. Man blir så besviken och ledsen! Alla med pälskragar borde tvingas att se!!! Människan är så jävla grym :(

Related Posts with Thumbnails