16 juli 2013

Gul tisdag...


Det känns som det är en gul tisdag idag och det blåser friska vindar. Sommaren håller andan ett tag nu när det är halvlek och samlar kraft inför det kommande. Själv håller jag på i Galleriet och komponerar ihop en installation i det ena utställningsrummet, det med temat "I det gröna".
Jag tycker att det är så
roligt och kreativt att göra installationer! Har alltid tyckt det. Gjorde även en installation på konstskolan när jag hade separatutställning där, men det var för nästan 25 år sedan. Jag och installationer går hand i hand liksom ;)
Nu på söndag är min trädgård med i
Lands Öppen Trädgård, som en av 100 trädgårdar i Sverige. Alla intresserade är välkomna!


2 kommentarer:

Hanna sa...

återigen en vacker bild.

Bernideen sa...

I enjoyed visiting your blog, seeing lovely photos and flowers!

Related Posts with Thumbnails