19 oktober 2012

Pia...

Det blir många bilder på labradorvalpen Pia just nu. Valpar växer så snabbt och den här ulliga gulliga tiden kommer aldrig tillbaka så det gäller att ta tillvara varje tillfälle till fotografering. Det kommer också att vara roligt för mig själv att ha bilder av henne samlade på ett ställe så att jag kan gå tillbaka och titta sedan när hon är vuxen.  
Här sitter hon och lurar med sin favoritboll. Idag när jag öppnade dörren gick hon ensam ut och gjorde sina behov. När hon var klar ropade jag på henne och då kom hon springande tillbaka in för att få en liten ostbit. Det tycker jag var riktigt duktigt gjort av en valp på 9 veckor!! :) 

16 kommentarer:

stallnilsen sa...

Å kor nydelig ho var, spesielt det første bilde var hærlig :)

Hilsen Lisbeth

Inger Marie sa...

Ååå..du så søt liten valp:)..minner meg om min Gina da hun var liten:))

Sabelhagens Olivlund sa...

Jag ser gärna hur många bilder som helst på din söta Pia:)). Så duktig hon är redan.
Ha det gott.
Kram Maria

Anonym sa...

Oj så gulligt! Ser gärna fler bilder på plutten :)

It's me sa...

Wowww pia is so sweetie !!!...lovely weekend.....love Ria...xxx

Anajá Schmitz sa...

Como é linda a Pia. Eu tenho uma labradora chamada Aila, ela é muito inteligente. Que carinha mais fofa tem a Pia.
Tenha um ótimo fim de semana.

......Michele @ Portlandia Vintage sa...

Love this dog! Hello from Portland Oregon!

Anonym sa...

Mera av söta Pia! Har själv en yster labradortik 4 mån, så igenkänningsfaktorn är stor.

Rut och Signe sa...

Man får aldrig för mycket bilder av tiden från valpstadiet. Vi har många bilder på vår hund från valptiden. Hon ser så ljuvlig ut lilla Pia!

Ha det gott, Marie

lisashus sa...

Hon är verkligen bedårande och oemotståndlig!:)
Lisa

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hon är super fin, jag längtar till nästa sommar då jag hoppas på en labrador valp.

Kram Kram Anna

Anonym sa...

Översta bilden på Pia är ju helt underbar. Vad duktig hon är redan.
Marita i Björkhagen

sagolikflora sa...

Bedårande liten kompis du har alltså ;)))

skogsnuvan sa...

Å så otroligt gullig

AK. Keramik Form-Design sa...

Ooooh, så söt och go.

Man smälter ju som bara den av dom små liven.

Önskar jag också kunde ha hund, trots allergin :-(

Marie Lithén sa...

å herregud så söt, underbara bilder. Inte bara i detta inlägget utan i alla. Älskar dina bilder. Tittar alltid även om jag på mitt dåliga mobila bredband är lite dålig att kommentera.

Related Posts with Thumbnails