23 februari 2012

Tittut...!

Talgoxen kikar ner på mig och ser lite lurig ut. Han funderar säkert vad som är så roligt så att den där människan står där och bligar upp i äppelträdet han sitter i. "Vad håller hon på med, människan??!!"
Söt är han där han sitter och kikar ner på mig. :)
Och så vill jag passa på att Gratulera Victoria och Daniel idag! Det är en stor dag för Er och hela landet.
Grattis! :)

Talgoxen gömmer sig bakom kvistarna. Men, se och häpna (!) autofokusen lyckas hitta honom bland allt virrvarret! Otroligt!
Tack för alla kommentarer om det här med bildstölden. Jag ska visa i de närmaste dagarna vilken bild det är och vad de har gjort med den...

3 kommentarer:

lisashus sa...

Åh vilka härliga närbilder! Så fantastiskt! Ja,vilken dag det blev med prinsessfödsel och allt!
Lisa

Susie på Stjärnarve... sa...

Underbara bilder - och det där med bildstölden lät intressant. Ser fram mot det inlägget!

Sabelhagens Olivlund sa...

Så söt talgoxe!! Underbara bilder.
Tråkigt med bildstölden, det låter inte klokt, hur kan man vara så fräck??!!..
Jag har hittat en av mina bilder på en kroatisk segelbåtuthyrningssida. Sur blir man!
Kram Maria

Related Posts with Thumbnails