16 januari 2015

Ibland roar jag mig!

Ibland brukar jag roa mig med att läsa tv-bilagan i tidningen. Det finns mycket att se och för att kunna välja bland utbudet finns ofta en sammanfattning av programmet.
Vad sägs om dessa "höjdare"??

  • Halv åtta hos mig: "Det bjuds på förrätt och till varmrätt blir det kall kokt röding med sås och till efterrätt äpple med grädde.
  • Amerikansk action från 2007: "En saknad sida ur Johns dagbok dyker upp."
  • Amerikansk action från 2010: "De möts på en flygplats och det visar sig att de ska flyga med ett flygplan. Hon blir förälskad och tror att hon mött mannen i sitt liv men det tar en abrupt vändning.
  • Sveriges mästerkock: "Kockarna ställs inför en stor utmaning när de ska göra en huvudrätt baserad på råvaror."
Hahaha :-) Jag skrattar så tårarna rinner när jag läser och ser framför mig...action en sida ur dagboken är borta!! fasa!!! och dessutom är det Johns dagbok!
flygplatsen ska de flyga med ett plan...varför inte ta tåget?? haha..och en abrupt vändning, spyr älsklingen i mittgången eller kanske över henne?
Och den där middan kan jag avstå: till varmrätt KALL fisk med sås och äpple...låter inte som nån höjdarmiddag!
MEN det blir det när
Sveriges Mästerkock får en riktig utmaning att försöka laga mat av RÅVAROR!! Hahahaha!!! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi, vilka pärlor du hittat. Jag älskar såna där hysteriska felskrivningar. Tack för skrattkrampen!
/Stella i Sth


/

Unknown sa...

Jag älskar patafysiska epifanier. Några schyssta du snappade upp där!

Unknown sa...

essayez ceci Dolabuy Dior découvrez ici jetez un œil sur ce site Web Plus de bonus sacs répliques de bonne qualité

Related Posts with Thumbnails