31 juli 2015

En glimt

En glimt från min trädgård.


7 kommentarer:

Helen sa...

Oj så mycket vackert jag fått se här på din blogg (samt såklart xå på din website). Jag kommer gärna tillbaka för inspiration :-)

Meta sa...

Så vackert med den bakgrunden i den fria naturen. Det kan du vara stolt över
Ha det gott
Kram Meta

Helt enkelt hemma hos mig sa...

Otroligt vackert! :)

Hanna sa...

Magiskt fin bild
Hanna

Helena sa...

Sagolikt vacker vy! /Helena

Linda sa...

Åh!!! Visst var det du som var med i Trädgårdstoppen på TV8 för några år sedan? Jag har alltid hoppats på att jag skulle få se din trädgård igen för jag tyckte att den var så sagolikt vacker, och nu råkade jag hitta hit av en slump. Vilken fantastisk damm du har, den är så mystisk och vacker, mycket bra jobbat. Mvh Linda

Esperanza Moreno sa...

Que maravilla , parece magia de los cuentos de hadas.

Related Posts with Thumbnails